assalammualaikum

hai ! terima kasih atas kunjungan anda ke dalm blog ini :) untuk pengetahuan blog ini tiade copycAT dri blog sesiapepon mahupon hidup atau telah mati .. segala hasil pengubahsuaian di buat ats usha titik peluh sndri.. SELAMAT BERJALAN2 .! KOMEN ANDA DI ALU2KAN dri waniis

Total Pageviews

Saturday, January 22, 2011

catatan sejarah hitam ;(

22 JANUARI 2011

ari persekolahn ganti .. samthing was happen..faten aku perlukan ko sgt..dkat siape aku na luah kan..kow tau ? wnis da tade siape2 lgi..kwn wnis (BFFTD) tade da..no more laughing n happy..dieorg smue da de kwn bru..lbeyh pndai dn lbeyh jge ati dieorg..sllu bile wnis seorg an or sdeyh msti dieorg cpt2 dtg dkat wnis tnye knpe ni..deorg msti ade at samping wanis...frst wanis nangis tadi at klas tau aten..! tpi mne kwn2 wnis ?..die n die tade dkat wnis..mlah yg dtg dkat wnis n bgi support tanye knpe kwn yg bkn kwn baek wnis mlah dieorg yg wnis kutok2 n ingt tade prsaan..weyh knpe kjap sgt brubah? sbb kte da tak stu kelas kew ?..kite pena jnji na jdi kwn wlo ape trjdi..tdi mse dkat kntin nmpk ak slmbe je kan..yeah ko nmpk ak da de kwn..tpi hkikatnye ak yg mncri kwn laen tok tmn kan ak..mse tu btpe brkcamuk nye ati ak..then korg trus je mkn tnpe mnghraukan ak..ak ingt ko ta kan tgor ak mse tu..akhirnye kow tgor ak n dtg at ak ckp sori..mse tu mgkn ak ta na pndg mke kow lgi bkn sbb bnci tpi kecik ati..dn kow kwn ak lgi sorg maen bla cm tuje..yeah sori aku lpe yg aku bkn lgi pnting bgi ko..tape la ak just teok je kow prgi n kwn kow yg bru tu cm tu je naek klas..hey,,asl ko tak bwak kwn kow lgi sorg ni..! ape yg die nak at ak..?weyh pegilah2..pegila..tolog pgilah...ak ta mrah kat kow weyh pgi la ikut kwan ko tu n si pulan tu...knpe msih tggu ak..ak bleyh hdop bsme kwn yg ak bru knl ni..ak akn mnyesuaikan dri dngn kwn bru ak ni...
then mse ak naek kelas trsrmpak die n die n si pulan tu...dngn slmbe die pndg ak mcm skli imbs je..(weyh wnis kow knpe ? sori tgglkan kow..) ha bukan ni yg klua dri mulut dieorg..tpi yg ak lihat hnye gelak twa mereka je..dngn hmpe aku trus ke klas..oops lpe ! ak prgi ke ke kls dieorg dn si pulan tu.. patut ke ak pegi dieowg tnga appy2 ni... wah btpe appy nye dieorg dkt kki lime dpn klas dieorg.. ( weyh ***** kow tayah wat kan aku pnye lkisn tu ..pulgkan blek pndrive ak..tengs na tlong..!aku dtg bukan na mnyibok ngn korg.. sori)..then aku trus msok ke klas...mse tu juge scre tbe2 air mte ak tak henti jth at ppi aku...tatau knpe sebak gilek ati..sbenanye aku da pasan prngai korg da lme lgi..dkat fb , dkat skolah korg da laen dngn ak..but ak diam aje takot tu prsaan aku jew..tpi kli ni mmg series dn ak akn jaohkn dri dari korg..aku rindu 2010 punye kwn..~!