assalammualaikum

hai ! terima kasih atas kunjungan anda ke dalm blog ini :) untuk pengetahuan blog ini tiade copycAT dri blog sesiapepon mahupon hidup atau telah mati .. segala hasil pengubahsuaian di buat ats usha titik peluh sndri.. SELAMAT BERJALAN2 .! KOMEN ANDA DI ALU2KAN dri waniis

Total Pageviews

Sunday, January 9, 2011

rindu kot !

3 ari ko temni aku dngn pelbgai mcj dri kow..
haha now hri ni tade dpt ape2 mcj pon/.. hewmm
adekah ko mlpekn aku lgi mcm sblom ni ?..
haaa bnde ni yg aku plig takot ble trjdi..
kow mdah mlpekn sseorg..
haaa jngn fkir ngetif la..
maybe kow sbok kan ? ye kan ?
ewmm rindu la stu ari ta mcj...
ko bsy n kow bsy ? jwb la ye spye aku ta fkir negetif..
takot la untk aku trme ko kli ni...
aku tau ati ko mdah mncintai dn mlupai..
aku akn trme kalo ko btol2 brsikp series dn brtggugjwb..
kalo kow brjye bktikan maybe aku akn trme..