assalammualaikum

hai ! terima kasih atas kunjungan anda ke dalm blog ini :) untuk pengetahuan blog ini tiade copycAT dri blog sesiapepon mahupon hidup atau telah mati .. segala hasil pengubahsuaian di buat ats usha titik peluh sndri.. SELAMAT BERJALAN2 .! KOMEN ANDA DI ALU2KAN dri waniis

Total Pageviews

Wednesday, February 2, 2011

:p


hampir aku fikir yang ak akn khilagan org yg brnme kwn..
hampir aku trfikir yg ak akn khilangn org yg tmpat aku mngadu..
hampir sbulan wc aku tak dgunekan weyh..
hah tbe2 dpt post at wall fb sroh on wc kat skype..
kow weyh kwan ak..! ewmm ingt gk ko at aku...
aku ingt wc ak ni akn brhabuk cm tu jew coz tade kwn na wc..
tengs sdi lgi mndbgar crte aku kan ?..
yang indah itu pertemuaan kan ?
yang manis itu kemesraan kan?
yang pahit itu perpisahan kan ?
dan yang tinggal kini hanyalah kenangan antare persahabatan