assalammualaikum

hai ! terima kasih atas kunjungan anda ke dalm blog ini :) untuk pengetahuan blog ini tiade copycAT dri blog sesiapepon mahupon hidup atau telah mati .. segala hasil pengubahsuaian di buat ats usha titik peluh sndri.. SELAMAT BERJALAN2 .! KOMEN ANDA DI ALU2KAN dri waniis

Total Pageviews

Sunday, September 4, 2011

cinta sementara :)

korang pernah tak ?.. ewmm aku ase saat tu pling indah sgt.. walaupon die hanye skali imbas je.. dan die gk mle brtahta di hati aku .. tpi aku tau die akan prgi cm tu je sbb die bukan milik akuyg tetap.. btw , smenjak prknaln aku da mle in love dengan kow... mgkin kow akn aggp aku maen2 kan ?.. tpi ini series dari hati aku ..

you will be in my hearts forever and ever .

i akan ingt tag lines you selalu yang memujuk i tu " saayang chak"

(foreversingle)